Men jag vill inte vara ensam! Som många kanske redan vet så är det slut mellan mig och Fredrik. Vi kommer antagligen att gå skilda vägar och som det ser ut nu så kommer jag och Albin att flytta hem till min mamma. Men vi har inte ens hunnit prata med varandra. Allt gick bara så fort och från ett bråk var det helt plötsligt slut. Jag blev helt enkelt dumpad. Och Fredrik valde att göra det offentligt så fort som möjligt genom med att göra slut på facebook. Så därför känner jag mig skyldig er en förklaring. Hade jag fått bestämma kanske vi kunde pratat med varandra innan hela världen skulle fått veta. Men nu är det så här och jag är så himla ledsen. Mitt liv håller på att rasa samman och jag orkar inte göra någonting. Jag går här hemma som en zombi - gråter, sover, är förbanad, sover, gråter lite till, blir arg... osv. Det är hemskt! Jag tänker inte gå djupare in om exakt vad vi bråkade om och varför Fredrik har gjort slut. Det är vår ensak. Men nu vet ni att det är slut. Jag älskar Fredrik så att det gör ont i kropp och själ. Jag måste hitta ett sätt att gå vidare på och samla mig själv. Jag hoppas att jag och Fredrik någon gång kan lösa det här men just nu är det nog bra om vi är ifrån varandra. Tack till alla som gett mig stöd och ställer upp. Ni anar inte hur mycket det betyder för mig!
Kommentarer
Anonym säger:

Hej Hanna! Jag vet verkligen vad du går igenom, de är inte lätt men med tiden så blir de bättre! Jag har ju precis gått igenom samma sak, de har gått en månad nu, och de känns redan lättre! Jag vet vad du menar med zombi, herregud de är hemskt! Jag var ett vrak i en två veckor, men nu känner jag mig starkare än nånsin! De kommer bli bra hur de än slutar för er, man klarar mer än mm tror. Kramar

2012-01-17 | 09:45:01
Bloggadress: http://marybusteed.blogg.se/
Hanna säger:

:( jag är verkligen jätteledsen för din skull Hanna. Jag känner inte dig som person men vet vem du är osv, jag har följt dig på den här bloggen och tycker du verkar vara en underbar människa. Jag tror på dig att du kommer klara det här men det är såklart många motgångar som livet har :(. Ibland blir det inte riktigt som man tänker sig men man vet aldrig, hoppas ni hittar tillbaka till en vänskaplig nivå iaf. Jag tror på dig! jag finns också här även om vi inte känner varandra hihi stor kram på dig

2012-01-17 | 09:47:29
Johanna (Hannah) säger:

Sänder alla mina varmaste kramar till dig! <3

2012-01-17 | 09:54:16
Patricia, mamma till 2 <3 säger:

Du är stark hjärtat! <3

2012-01-19 | 10:16:52
Bloggadress: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: