Att det alltid ska vara nått! Är inte Albin sjuk är jag det. Är jag sjuk är vi båda sjuka. Dessa jäkla sjuk-dumhelvetes-domar. Trööött blir jag på skiten. Mitt liv stannar upp och jag har inte lust med någotnting. Det är ju för fan inte ens gott att käka? å jag ÄLSKAR mat! Jag kommer svälta. Och Albin kommer bli röd i rumpan för jag känner ju inte när han skitit. Fredde blir på dåligt humör för att jag går och gnäller, albin gnäller (inte just nu då. han sover). Gnäll gnäll gnäll. Jag dör nog snart. Ingen träning på 100 år heller. SKIT HALS; FÖRKYLNING; BAKTERIER; VIRUS you name it. jag har ALLT just nu. cancer också säkert. oh my, vilket i-landsproblem. Min hals krånglar och gör ont och jag sitter å grinar för det. Ha ha. D R A M A Q U E E N! Nu ska jag dricka oboy, det hjälper mot ALLT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: