Kan ju medge att jag suger på det här med allt som har med bloggandet å göra. Men va ska man skriva då? Mitt liv går mer eller mindre på rutin. Mån-fredag: 6:00 upp å hoppa, 7:00 åka till dagis å jobb, 7:30-16:00 jobb, 16:15 hämta Albin. 16.30 laga mat. 17:00-18:30 lek å bus med Albin. 19:00 sovdags för lilleman. 19:30 egentid med Fredrik (om han inte jobbar) 24:00 läggdags. Och så här ser det ut i veckorna, helgerna spenderar vi henne eller någon annanstans med olika aktiviteter. Så vad ska jag skriva om? Känns ju super trist å läsa om samma samma samma sak varje dag heela tiden. Ska nog ta å fundera över om jag ska fortsätta blogga eller lägga det på hyllan. Eller kanske bara skapa motivation till att skriva? Å komma på VAD jag ska skriva :) återkommer om det!

Kommentarer
Anonym säger:

Lite inspiration: Kanske ta kort på vad Albin har på sig varje dag :) Du kommer bog glädjas över att ha gjort de när han blir äldre. Du kanske kan ge oss läsa tips på olika saker som tex olika ansiktsmasker eller liknande?

Två små idéer från en trogen läsare! Vill ju inte att du slutar blogga :-)

Svar: Tack för tipsen ska absolut ha dem i min åtanke när jag skriver :)
Hanna - mamma till Albin

2012-08-28 | 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: