Har precis lämnat lilleman på dagis. Det gick bra som vanligt, han sprang raka vägen till frukostbordet utan att säga hej då så jag fick springa efter och sno en hejdå puss. Då vinkade han bara åt mig och det såg ut som om han tänkte "gå nu morsan jag ska ju käka frulle med mina polare" Så det var ju bara att skynda därifrån. haha.

Nu ska jag snart ha en kund här hemma som kommer kl 9 och ska färga fransar å bryn. Sen klockan 10 blir det jobb på olivia till 13.45. Efter det hem och packa packa packa och kl 4 BVC med Albin för 1,5 års kontroll (en månad försent, hehe) och när det är klart ska vi till lägenheten igen och packa. Så ja, en helt fullbokad dag med andra ord. Nu måste jag förbereda för min kund.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: