God morgon! Jag sitter just nu och väntar på att kaffet ska bli klart och det lär det vara vilken sekund som helst. Idag, eller nu på morgonen ska jag till tandläkaren igen. Var ju där förra veckan eller om det var veckan innan dess. Så behöver bara ta bort lite tandsten. Det blir mitt sista gratis besök också! Det känns ju mindre roligt men men. Jag får helt enkelt sköta tänderna väl så det slipper bli några dyra kostnader. Efter tandis blir det skolan som vanligt och efter skolan blir det F&S åh träna!! Nu vart precis kaffet klart så ska ta min morgoncigg till det. Hörsda!
Kommentarer
Sanna säger:

Fyller inte du 19 i år? Har för mig att man får gå hela det året man fyller 20, alltså nästa år också.. Så var det iaf på "min tid", för sex år sen, när jag var 20! hahaha

2011-09-07 | 09:42:48
therese säger:

sv: tack för tipset, tror att det blir så!



kram/therese

2011-09-07 | 15:50:55
Bloggadress: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: