God morgon! Fick sovmorgon till tio idag och då vaknade jag av att glada Albin låg och jollrade. Mys!! Sov morgon behövdes kan jag säga. Igår bestämde jag och Fredde att vi skulle gå ut och käka för ingen orkade laga mat. Vi pratade om att gå till Tommys och dit kan ju inte. Albin följa med så jag ringde syrran och frågade om hon ville vara barnvakt i ett par timmar så jag och Fredde kunde gå dit och käka å ta nån öl. Och det kunde hon. Men på väg till Tommys insåg vi att det var TTTT så vi gick till mm. Vi satt där till stängning ned några vänner och innan vi gick hem så gick vi förbi Linda och Jesper och tog ett glas Rosé. Sen gick vi allihopa hem till oss för syrran behövde åka hem. Kl två (om jag mins rätt) gick Linda och Jesper hem så ja, sov morgonen behövdes! Nu ska leka lite med min fina son sen vila lite och sen jobba!
Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: