Just nu sitter jag i soffan hos mamma med mormor och morfar. Jag sitter som ett litet barn och bara längtar tills imorgon. NU har jag julkännslor! Det ska bli så mysigt att fira jul imorgon. Vi har för en liten stund sedan lagt dem sista paketen under julgranen. Och precis som varje år blev det mer julklappar än vd vi räknat med. Tanken var att vi inte skulle köpa några julklppar till varandra förutom till Albin, eftersom att han nu mera är det ända barnet i familjen. Men jag vet helt säkert att 39 julklappar inte bara är till honom. Haha ja, jag har räknat alla OCH kolla vilka klappar som är till vem. Jag säger ju det, jag är som ett litet barn igen. God jul på er!
Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: