Tidigare idag, eller för att vara ganska exakt så var klockan starx innan halv åtta, så satte jag Albin i sin nya hoppgunga som han fick av sin morfar i påskpresent. Där satt han och studsade som aldrig förr medans jag satt brevid och läste. Jag tittate upp från boken då och då för att kolla så allt va bra. Han studsade och gjorde sina "äääh" "aaah"  "oooh" ljud. Efter en stund kom jag till ett kapitel i boken som var väldigt spännande och tittade inte upp på ett tag. Men jag hörde fortfarande Albins små söta ljud. Men helt plötsligt så böts "äääh" "aaah" "oooh" ljuden ut mot tunga andetag. Jag tittar upp från det spännande kapitlet och va tror ni Albin gör? Jo han sover! haha, sötisen min. Han var så slut efter dagens aktiviteter och vårvärmen att han somnade 30 minuter innan läggdags UTAN välling, napp eller snutte sittandes i hoppgungan. Snacka om att han var trött.. hjärtat mitt.  

Kommentarer
Sandra - Mamma till Leon säger:

Haha så jäkla söt!

2011-04-29 | 20:45:24
Bloggadress: http://sppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: