Idag har jag och albin bara myst hela dagen. Caroline kom förbi på en kaffe innan hon skulle hem och göra sig iordning för att sedan dra ut på havs - kryssning.
Nu ska jag göra mig iordning för att vi ska ut och äta med Fredriks mormor. Även fast jag inte mår toppen bra så ska det bli jätte trevligt (hade 39 grader feber inatt)

Igår var vi ju i täby, och rea var det men hittade ingenting!! så har för tillfället inget att ha på mig på nyår... tänkt att det redan har gått ett helt år snart. btw så blev Albin till någongång i mellandagarna för ett år sedan..i thailand ;)
Kommentarer
din skratt guide säger:

Hejsan, vill du få de där extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :)

2010-12-29 | 20:53:08
Bloggadress: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: